Solfrossa.

Sorry guys, har sovit bort hela kvällen... har fått någon slags solfrossa från allt solande idag. Har bränt sönder hela min kropp haha! Och eftersom jag nu har gjort det så kan jag inte sola imorgon, vilket menas med att jag kan sitta inne hela dagen och skriva på kapitlet som jag egentligen lovat er nu ikväll. Jag vet att det är dumt av mig att skriva att det ska komma upp ett nytt och så gör det inte de... men jag hoppas ni förstår att man inte kan sitta vid datorn när man inte mår så bra... tack och lov mår jag bättre nu efter några timmars sovande, men jag kommer slockna vilken sekund som helst igen, behöver verkligen få vila ut. Hoppas ni förstår. :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0