Dåligt av mig.

Jag skäms så mycket över att jag måste skriva det här, men jag är fortfarande inte klar med nästa kapitel. Jag har haft hela dagen uppbokad. Var tvungen att följa med mamma till veterinären eftersom min hund skulle vaccineras, sen skulle jag till frisören och sen har det varit ett strålande väder hela dagen så jag har solat en del också. Och nu sitter jag här och försöker hålla mig vaken för att skriva klart kapitlet till er, men det kommer aldrig funka för jag är alldeles för trött för att kunna sitta uppe mycket längre till. Imorgon ska jag till stan så redan nu kan jag förbereda er på att inget nytt kapitel kommer komma upp på dagen, men jag kan dock garantera att det kommer komma upp ett nytt på kvällen, och jag vet att jag lovat de senaste dagarna nu att det ska komma upp ett nytt och sen inte hållt det, men den här gången LOVAR jag verkligen. Jag ska göra allt för att skriva klart det så fort jag kan och sen lägga upp det. Jag ber verkligen om ursäkt, eftersom de flesta av er verkar super spända på ett nytt kapitel, jag är hemskt ledsen att jag måste låta er vänta så länge. Ni är världens bästa läsare och som jag sagt tidigare så värmer era kommentarer verkligen och dem får mig att verkligen vilja skriva mer. Jag gör det här för er skull och jag lovar att jag ska bli bättre i fortsättningen, jag har bara haft en liten svacka nu då jag varit extremt trött. MUCH LOVE TO YOU GUYS!




Kommentarer
Postat av: Clara

Läääängtar ihjäl mig;) <3

2011-06-23 @ 22:22:54
URL: http://http:/
Postat av: victoria

Det gör inget du är fortfarande bäst!

2011-06-23 @ 22:35:10
URL: http://wikiii.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vet fortfarande iaf det inte kommer något kapitel, men det är sommarlov. Meningen är ju du ska vila. Vila ett tag, sen kom tillbaka, än att det kommer korta del per vecka, eller något sånt. Bara en åsikt! :)

2011-06-24 @ 00:58:58
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

HHAHAHA... Jaså VERKLIGEN LOVADE? Jag ser inget kapitel.. och dagen/kvällen är slut..? Du skriver bra men lovar för mycket..

2011-06-24 @ 01:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0