Huvudvärk borde utrotas.

Har i stort sett haft huvudvärk hela dagen vilket suger... så jag har inte kunnat skriva på det nya kapitlet, men jag håller på för fullt nu, men inte alls säkert jag hinner skriva klart det eftersom jag håller på att somna med datorn i mitt knä. Det har i och för sig pratats om väldigt dåligt väder imorgon vilket skulle vara superbra, eftersom jag isåfall skulle få mycket tid till att skriva istället. Jag ska försöka skriva klart det så att det kommer in någon gång efter tolv, men om jag ska vara ärlig är jag svintrött och skulle mer än gärna vilja sova nu. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sov istället, du ska inte pressa dig sjlv ! :)

2011-06-30 @ 00:55:45
Postat av: Cassie -'

Åh, usch, stackare :(( synd också om kapitlet inte kommer :/ haha, egentligen borde du typ messa mig eller ngt varje gång ett nytt kapitel kmr, för jag går in på bloggen typ överdrivet många ggr annars, hahahahhah :)

2011-06-30 @ 01:10:53
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0