Kapitel 27.

PREVIOUS:
”Sarah?” Sa jag förvånat och blev en aning förvirrad. Varför skulle han gå iväg med henne? Han tyckte ju att hon var jobbig? Och varför gick dem iväg ens? Vad hade dem att undanhålla?
”Ja, hon där blonda korkade skönheten.” Sa Ryan och log.
”Vart gick dem?” Sa jag snabbt och reste mig upp och gav dem alla en frågande blick.
”Fram på framsidan tror jag.” Sa Kenny och pekade ut genom tältet.
Jag gick fort ut ur tältet och fram på framsidan där jag möttes av Justin och Sarah.



Den senaste veckan har min mobil bombats med sms och samtal från Justin. – Taylor! Svara när jag ringer. - - Vi måste prata. Ring mig! - - Det hela är ett fett missförstånd! Du måste låta mig förklara. - - Om du bara hade låtit mig förklara så hade du nog förstått. – Jag har inte svarat på ett enda.

Efter att ha legat i min säng i en vecka utan att gå upp överhuvudtaget, så är jag nu på väg till Cypern med Melody, Victoria, Theresa, Erica och Khloé. Vi har lov i en vecka och vad är bättre än att åka på semester tillsammans då? Jag behöver definitivt komma ifrån LA ett tag. Det som hände mellan Justin och Sarah har tagit kol på mig och jag har varit som en vandrande zombie. Mamma hade förstått så fort jag kommit och frågat henne om det var okej att jag följde med tjejerna till Cypern. I en hel vecka har hon försökt få mig att äta gemensam middag med henne och Bill, men utan framgång. Jag har bara legat i sängen och kollat på One Tree Hill och ätit om jag har orkat. När jag inte kommit till skolan på hela veckan kom Melody hem till mig och bokstavligen drog upp mig ur sängen och tvingade in mig i duschen. ”Du måste ta tag i ditt liv honey.” Hade hon sagt så fort jag kommit ut från badrummet, och med det menade hon att vi skulle åka till Cypern i en vecka och festa sönder. Jag vet inte riktigt om man kan kalla det att ta tag i sitt liv. Men det är bättre än att begrava sig under täcket. Jag behöver få annat att tänka på.
Så nu sitter vi här på flygplanet alla sex tjejer och bara längtar tills vi landar. Jag har sovit och lyssnat på musik mestadels av resan. De andra har försökt intressera sig av den extremt tråkiga filmen som visats på flygplanet, vilket jag inte ens orkat lägga ner tid på. – On my way to Cyprus with the girls. #partyherewecome – Twittrade jag när vi var på väg att landa och en del av mig vill att Justin ska se det och bli orolig. Men jag har lovat tjejerna, att denna veckan ska bestå av endast fest, sexiga badvakter och sol. Om jag så lite som nämner Justin eller smsar honom eller gör något som har med honom att göra så kommer dem skicka hem mig på nästa plan. Jag håller faktiskt med dem, jag måste sluta tänka på honom. Bara tanken av honom får mig att gå under jorden.

”Om jag, Tay och Khloé delar rum, så delar ni andra.” Sa Melody allvarligt i taxin på väg till hotellet. Vi alla hade fått byta om till tunnare kläder på flygplatsen när vi landat, kläderna vi flugit i var way to varma för denna temperaturen. Jag har redan känslan av detta kommer bli en av de bästa veckorna jag har haft på länge. Tjejerna får mig hela tiden på toppen humör och det är precis vad jag behöver.

När vi anlände till hotellet så checkade vi in snabbt och gick sedan upp till våra rum. Rummet som jag, Melody och Khloé ska bo är i stort och innehåller tre stora sängar, ett litet kök och ett stort badrum. Balkongen ska vi inte prata om, den är nästan lika stort som hotellrummet.
”Tjejer, jag tycker vi skålar för att vi äntligen är här. Och vi ska göra denna veckan oförglömlig, okej?” Sa Khloé som höll på att hälla upp champagne i tre glas, som hon snott med sig hemifrån.
Jag och Melody tog emot vars ett glas och innan vi hunnit skåla svepte jag mitt glas i ett nafs.
”Någon är visst på hugget?” Sa Melody skrattandes och kollade på mig.
”Det är väl det ni vill? Eller?” Sa jag och skrattade jag också samtidigt som jag kollade på dem frågande. Dem båda nickade glatt och svepte också sina glas snabbt.
”Eftersom klockan redan är fem så tycker jag att vi ringer dem andra tjejerna och går ut och äter, sen sticker vi vidare och festar?” Sa Melody som börjat packa upp sin resväska.

Vi hade mött upp dem andra tjejerna i receptionen och begett oss ned mot stan för att äta på någon restaurang. På restaurangen hade vi träffat några killar som skulle vidare till en club efter att dem hade ätit och dem ville gärna att vi skulle följa med dem. Om jag inte minns fel så hette dem Tyson, Patrick och Vincent. Dem alla tre var dödligt snygga och väldigt flörtiga av sig.
Efter middagen hade vi gått till en club som heter Black & White, som inte låg långt ifrån restaurangen. Det var fullt drag när vi kom dit och vi beställde direkt in drinkar efter drinkar och stora brickor med shots. Det fanns ingenting som hindrade mig från att dricka och för en gångs skull så tänkte jag inte på Justin överhuvudtaget. Jag och Khloé som nog var fullast av oss alla stod ute på dansgolvet och dansade med Vincent och Patrick. Melody hade gått iväg med Tyson och jag ville inte ens tänka på vad dem två gjorde. Dem andra tjejerna satt med några greker och shotade.
Jag kände Vincents händer om min midja och han drog mig närmare honom. Innan jag hann tänka efter vad jag höll på med så nuddade våra läppar varandra och vi kysstes passionerat. Jag kände hans händer som diskret försökte leta sig innanför min tröja och smeka min mage. Jag tog tag i dem och lade tillbaka dem på mina höfter och vi fortsatte kyssa varandra. Jag antar att drickan är en av anledningarna till att jag inte brydde mig speciellt mycket om vad jag höll på med. En del av mig tyckte faktiskt att jag förtjänade att ha lite kul och släppa alla problem bakom mig. Vincent tog min hand och drog iväg mig in på en av toaletterna där vi fortsatte kyssa varandra passionerat. Jag tog upp min mobil och fotade när jag bet honom i underläppen, efteråt började vi båda två skratta och jag lade in bilden på twitter och skrev – Great night @BlackandWhite – Jag var säker på att Justin skulle se bilden. Det var det som var meningen. Plötsligt kände jag Vincents ena hand vid min shortskant och han knäppte snart upp shortsen och tog sin hand innanför mina trosor och smekte mig. Vi gick inte längre än så, och något säger mig att det var bra. Jag har precis träffat honom och jag känner inte honom.


Klockan var nästan halv sex när vi var på väg hem och jag var inte ens trött. Förmodligen för att jag fortfarande var full. Jag och Khloé gick och sjöng på olika låtar hela vägen medan de andra tjejerna gick och hängde på varandra, eftersom dem redan var bakis och trötta. Melody hade inte kommit tillbaka till cluben och det hemska var att varken jag eller dem andra tjejerna tänkte så mycket på det. Men när jag och Khloé kom in på vårt hotellrum vinglandes, så såg vi att Melody låg och sov i sin säng. Vi försökte vara så tysta som möjligt, vilket inte gick jättebra. Vi tog bort vårt smink och satte på oss lite bekvämare kläder sen gick vi ut och satte oss på balkongen.
”Jag kommer fan aldrig kunna somna.” Sa Khloé och lät bekymrad över det.
”Skit samma! Vi går inte och lägger oss, så sover vi på stranden senare istället.” Sa jag och log.
”Förresten… du och Vincent gick iväg?” Sa Khloé och gav mig en creep blick.
”Nej, vi gjorde ingenting så.” Sa jag och skrattade till.
”Vaddå ingenting så?” Sa hon och hade fortfarande creep blicken kvar.
”Vi strula och han…” Sa jag och visade med mina fingrar.
”Omg, omg, omg… du går loss för fan!” Sa hon och såg chockad ut samtidigt som hon skrattade.
Jag skulle precis svara henne när min mobil vibrerade på bordet. Jag tog upp den och såg att det var ett sms från Justin. – Vad håller du på med? – Jag skrattade till och blev glad över att han förmodligen sett bilden, det var ju precis det jag ville. – Fyuck you! – Skrev jag onyktert och lade ner mobilen på bordet med en duns. ”Vem skrev?” Sa Khloé nyfiket.
”Vem tror du?” Sa jag och gav henne en frågande blick.
”Vad skrev han?” Sa hon fortfarande nyfiket.
”Skit samma, jag orkar inte bry mig om honom.” Sa jag och log mot henne.

Jag och Khloé hade inte gått och lagt oss, vi hade suttit på balkongen och pratat ända tills klockan blev nio, då vi bestämde oss för att gå och väcka alla. Melody som hade gått hem tidigt igår vaknade pigg och glad och ville veta allt som hänt igår. När hon berättade om vad hon och Tyson gjort lät hon… lycklig? På något sätt. Dem hade gått ifrån klubben och gått ned på stranden där dem legat och snackat och sedan hade han följt henne tillbaka till vårt hotell och sen hade han gått hem.
”Inte ens en kyss?” Sa Khloé och jag frågande.
”Nope!” Sa hon glatt samtidigt som hon stod och klädde på sig sin bikini.
Jag och Khloé skakade bara på våra huvuden och skrattade åt henne. Det var så olikt Melody att inte ha sex med killen första gången hon träffade honom. Det var därför vi blev väldigt förvånade.
När vi packat våra strandväskor och klätt på oss badkläderna så gick vi till de andra tjejernas rum och väckte dem. Sedan gick vi och köpte med oss frukost ned till stranden. Vi köpte vars en solstol och stranden hade redan börjat fyllas med morgonpigga människor. Jag och Khloé var extremt bakfulla och jag hade helst föredragit att lägga mig ned i en skön säng för tillfället. Men jag lade mig ned på solstolen och somnade nästan direkt. När jag sedan vaknade såg jag att tjejerna var ute i havet. Jag reste mig upp och kände huvudvärken som dunkade. Jag satte på mig en stråhatt och mina solglasögon och reste mig upp för att gå till baren på stranden för att köpa en flaska vatten. När jag stod vid kassan för att betala kände jag plötsligt någon som tog tag i min röv och jag vände mig hastigt om och mötte Vincents busiga blick. ”Hej.” Sa jag glatt och kramade om honom. Han besvarade mig kram och kysste mig på halsen vilket fick mig att rodna till eftersom tankar från gårdagen dök upp i huvudet.
”Peddo gubbarna är på g idag.” Sa han och skrattade till.
”Peddo gubbarna?” Sa jag frågande och log.
”Ja? Dem som fotade dig när du gick hit?” Sa han och kollade på mig frågande.
Jag vände mig om mot hållet jag kommit ifrån och såg fyra äldre män som var fullt påklädda men som bar på vars en stor kamera. Jag rös till vid tanken att dem fotat mig… vad skulle dem med dem bilderna till? Sitta och runka till dem antagligen…
”Haha, det märkte jag inte.” Sa jag och försökte låtsas som att jag inte förstod vad han menade.
”Ska ni med ut och festa ikväll?” Sa han och tog sin arm runt om mig samtidigt som vi gick tillbaka mot solstolarna. Tjejerna hade inte kommit tillbaka än.
”Jag vet inte… både jag och Khloé är ganska bakfulla idag.” Sa jag och skrattade nervöst.
”Klart ni ska med ut… vi är ett stort gäng som ska dra till Black & White.” Sa han och log brett.
Jag ville ute och festa ikväll igen, men jag ville heller inte verka för på. Kanske jag och tjejerna skulle dra till något annat ställe ikväll?
”Jag kan ju snacka med tjejerna så kan vi höras sen.” Sa jag och log tillbaka mot honom.
”Don’t let me down. Jag ringer dig sen!” Sa han och böjde sig fram och kysste mig på kinden och sedan reste han sig upp och gick iväg. Jag kollade efter honom och kunde inte slita blicken från hans vältränade och brunbrända kropp. Jag lade mig ned på solsängen och kollade ut mot havet och tankarna om Justin började komma tillbaka. Jag försökte tänka på annat, men det gick inte.

Vi hade bestämt oss för att följa med Vincent och hans vänner till Black & White. Melody ville såklart träffa Tyson igen, och vi kunde inte mer än låta henne få som hon ville.
Klockan var tolv och vi var nu på väg ut och vi hade redan druckit lite på hotellrummet. Jag kände på mig att jag förmodligen skulle bli lika full som jag var i går kväll. Men det bekymrade inte mig speciellt mycket. När vi kom till klubben var det redan fullt drag och vi hittade snart bordet som Vincent och de andra hade bokat. Det var ett stort avlångt bord som var fullproppat med människor och sprit. Vi hälsade på alla och snart bjöds det på drinkar efter drinkar. Khloé och jag gick ut på dansgolvet och dansade till Aviciis nya låt ID som jag spelat flitigt på min ipod den senaste tiden. Några greker dök upp och dansade runt om oss och vi bara enjoyed our time. Jag fotade en bild på mig och Khloé och lade in den på twitter och skrev till – To drunk to give a fuck, have a nice evening y’all. – Efter ett tag dök Vincent upp bakom mig och snart tryckte han mig hårt mot en av väggarna. Han kysste mig passionerat och jag kysste honom tillbaka. Alla problem och negativa tankar försvann och jag kände varken saknad eller sorg. Det var precis som att han tog bort allt det där. Men jag visste att jag drogs till Vincent bara för att göra Justin svartsjuk och för att glömma.

Klockan var tre när vi började dra oss tillbaka till hotellet. Vi alla var väldigt fulla och vi var egentligen inte ett dugg sugna på att gå hem. Jag fick plötsligt en otroligt galen men rolig idé. Jag drog med tjejerna till en tatueringsstudio i närheten av hotellet och till min förvåning var det fortfarande öppet. När vi kom in i studion kollade tjejerna på mig med frågande fulla blickar.
”Vad gör vi här?” Sa Theresa sluddrigt.
”Jag tänkte att vi kunde tatuera oss? Som ett minne?” Sa jag glatt.
”Hahahahahahahahaha.” Skrattade alla i kör medan jag gav dem alla en frågande blick.
”Du är seriös?” Sa Melody och blev allvarlig.
”That’s right baby! Men kom igen… varför ska vi alltid vara så fina och aldrig göra galna saker? Kan vi inte för en gångs skull göra något riktigt crazy som vi kommer skratta så otroligt mycket åt när vi kommer hem?” Sa jag glatt och försökte få med alla på spåret.
”Nja, asså jag vet inte… min mamma kommer döda mig.” Sa Erica osäkert.
”Men vi gör inget stort… typ ett evighetstecken på handleden eller något?” Sa jag glatt.
”Okej… jag är på.” Sa Khloé och give me fiveade med mig.
Det tog inte lång tid innan alla gav med sig och jag blev den första som fick göra min. Eftersom jag var så full så kände jag knappt någon smärta och innan jag nästan hann hänga med så var vi alla klara. Vi tog ett foto som jag lade in på twitter och skrev – This is how we roll in Cyprus. – Snabbt därefter gick vi tillbaka till hotellet och jag somnade nästan så fort jag lade mig ned i sängen.




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Oj.. Undra vad som händer här näst? sjukt bra!

2011-06-07 @ 21:12:52
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0