Kapitel 33.

Bara för att ni är så söta så får ni ett till kapitel idag, hihi. 

PREVIOUS:
”Du… bry dig inte om det… som jag sa för ett tag sedan, om det kommer ut så gör det de, spela roll vad folk kommer säga, spela roll vad folk kommer hitta på för rykten, så länge du och jag vet sanningen så kommer allt vara som vanligt, okej?” Sa han och tog sin hand om min haka. Jag nickade förstående mot honom och han kysste min kind lätt. Jag tog upp min mobil och svarade Julia – Såg den nyss, visste inte att hon hade fotat oss ens. I smell drama from the beliebers, LOL. – Bara tanken av vad Justins fans skulle få för sig att skriva till mig så fort dem sett bilden, fick min mage att vrida sig. Men jag bestämde mig för att inte låta kvällen förstöras på grund av det.



”Jag vill inte att du ska åka.” Sa Justin när jag kom in på hans rum efter att jag packat klart min resväska. Jag gick fram till sängen och satte mig bredvid honom.
”Jag vet, men jag måste. Du åker ju ändå imorgon.” Sa jag och plutade med underläppen.
”Du kan följa med?” Sa han och log brett mot mig.
”Justin, jag har inte varit hemma på tre veckor. Mamma kommer aldrig låta mig åka med dig.” Sa jag och hade tanken i huvudet om att jag gärna hade följt med honom på hans turné.
”Men… kan vi inte bestämma att du kommer och hälsar på? Om en eller två veckor…” Sa han och lät bekymrad. Jag var inte säker på om mamma skulle tillåta det.
”Vi får se, jag måste prata med mamma först.” Sa jag och kysste hans läppar lätt.
- Welcome to E!News, my name is Giuliana Rancic. It looks like Bieber had a great new years eve, which he spent with his bff Taylor Coleman. The real question is, do best friends kiss each other? Maybe it was just an innocent new years kiss, but the tweet from Nicki Minaj who also posted the picture, says it all "Shout out to the cutest couple of the night. HAPPY FREGGING NEW YEAR YA'LL." JB starts his world tour this week, is he going to have Taylor there to support him during that, we just have to wait and see. The next big thing this week...- Vi båda hade vänt våra ansikten mot tv ‘n som stod på. Jag hann inte riktigt koppla vad dem just sagt men jag kunde mycket väl koppla att det handlade om mig och Justin. Jag tog kontrollen som låg på sängbordet och stängde snabbt av tv ’n.
”Kommer det ut, så kommer det ut… right?” Sa Justin och kollade på mig med ett halvt leende.
Jag nickade osäkert mot honom och tyckte att hela situationen vad ganska jobbig. Såklart att han var van vid denna sortens publicitet, men jag som inte ens har varit med i skoltidningen någon gång, fick rysningar i hela kroppen. Jag tog Justins dator som låg på laddning på golvet och öppnade upp den. Jag loggade in på min twitter och såg att mina followers hade ökat med två tusen. Min blick gick från det ena till det andra och fastnade på alla tweets folk skrivit om mig. – @TaylorColeman go and drown yourself, please? - - @TaylorColeman you whore, we know you just fucks with Justin because he’s famous. - - Can everybody just stop picking on @TaylorColeman… she’s an innocent girl. Beliebers, this is tragic. - - @TaylorColeman and @JustinBieber, the pictures of you from yesterday are so cute. - -@TaylorColeman, I don’t give a fuck if you’re Justins angel, I’m gonna find you, and I’m gonna kill you. – Jag klarade inte av att läsa mer. Jag tryckte ner sidan och stängde datorn. Jag fick en klump i halsen och jag kände gråten som trycktes fram. Mina ögon fylldes av tårar och jag reste mig snabbt från sängen och sprang in på toaletten. Jag låste dörren efter mig och satte mig ned på golvet och la mitt huvud i mina händer och lät tårarna rinna ned för mina kinder. Jag förstod inte hur folk kunde vara så elaka och hemska. För tillfället ville jag bara hem, hem till mamma och komma bort från allt det här. Så fort jag fick tillgång till datorn igen skulle jag ta bort mitt twitter konto och det kändes dessutom som att det skulle vara bäst om jag kom bort från Justin ett tag. Det kanske är bättre om jag inte kommer och hälsar på honom under hans turné överhuvudtaget.
”Taylor? Taylor, öppna!” Jag hörde Justin utanför, och jag kunde höra att han var orolig.
Jag bara satt kvar på golvet och hade ingen ork till att resa mig upp och låsa upp dörren. Plötsligt öppnades den och Justin kom in på toaletten med ett oroligt ansiktsuttryck. Saxen i handen förklarade hur han hade låst upp dörren. Han satte sig ned och kollade mig djupt i ögonen och han såg bekymrad ut. Han tog sina händer på mina axlar och snart omfamnade han mig i en mjuk kram.
”Baby, vad har hänt?” Sa han och svalde hårt.
”Justin, jag orkar inte… jag kommer inte orka.” Sa jag och jag hörde att det lät förvirrande.
”Vad kommer du inte orka?” Sa han och man hörde på honom att han inte förstod.
”Det här… oss, dina fans, publiciteten… det kommer aldrig funka.” Sa jag och tårarna strömmade fortfarande ned för mina kinder.
”Tay… du får inte låta dem komma åt dig. Det är precis de dem vill, dem vill knäcka dig, dem vill få dig att lämna mig, eller få mig att lämna dig, men det är då vi ska visa dem raka motsatsen.” Sa Justin och hade släppt mig nu och kollade mig djupt i ögonen.
”Dem skrev att dem skulle döda mig Justin… om du kommer på något sätt att inte tryckas ned av det så lyssnar jag gärna.” Sa jag och torkade bort tårarna.
”Dem skriver så för att dem är rädda för att förlora mig. Du ska inte ta åt dig, ingen kommer göra dig illa, jag lovar dig.” Sa han och log halvt mot mig.
”Det känns som att jag tar dig ifrån dem.” Sa jag fortfarande ledsen.
”Det gör du inte, jag är fortfarande din och fortfarande deras. Men jag är din på ett annat sätt.” Sa han och smekte min kind lätt.
”Så länge det är du och jag kommer dem inte sluta… jag vet inte om jag kommer orka det?” Sa jag och hörde på mig själv att jag vände allting till något negativt.
”Jag och alla andra kommer hjälpa dig att ta dig igenom det.” Sa han och log.
”Inte dem närmsta två veckorna.” Sa jag och plutade med underläppen.
”Och med det menas att du kommer och hälsar på om två veckor under turnén?” Sa han och sken upp i ett brett leende och jag såg att det verkligen gjorde honom glad.
”Kanske, vad tycker du?” Sa jag och snyftade till samtidigt som jag log.
”Jag tycker det låter som en perfekt idé.” Sa han och log fortfarande lika brett.
”Men varför ska ni iväg imorgon om inte turnén börjar förrän om två veckor?” Sa jag frågande.
”Man vill ju få lite semester innan också.” Sa jag och skrattade till.
”Som att du inte har fått det nu dessa tre veckorna.” Sa jag och skrattade med honom.
”Jo, det är sant. Och dem tre veckorna har varit dem bästa på länge. Och jag kan inte vänta tills jag får träffa dig igen om två veckor.” Sa han och närmade sig mitt ansikte sakta.

Tre veckor senare.

Att flyga från LA till Spanien tar sin tid och jag kunde knappt bärga mig tills vi landade. Egentligen skulle jag åkt för en vecka sedan, men mamma ville ha hemma mig lite längre eftersom jag varit borta i tre veckor. Det har varit tre kaotiska veckor hemma i LA. Alla i skolan har gått nuts. Alla flyger på mig så fort jag sätter foten innanför skoldörrarna. Några är snälla och andra är otrevliga. Jag försöker att inte bry mig om de negativa kommentarerna, det är inte lätt men jag har än så länge inte brutit ihop sen dagen i Atlanta. Jag och Justin har försökt hålla kontakten så gott vi har kunnat, men han har haft så mycket att göra med turnén att han knappt har haft tid att sitta vid datorn. Men jag har saknat honom extremt mycket och är super exalterad över att få träffa honom snart igen. Jag fick även höra att Julia kommer vara med Ryan på turnén, och henne har jag inte träffat sen jag åkte iväg till Atlanta över jullovet. Mamma, jag och Pattie har kommit överens att jag ska åka hem om två veckor igen. Så jag kommer vara med i Spanien, Italien och Israel. Det känns lagom, jag tror inte jag kommer orka stanna längre. Hela grejen med alla Justins fans som trackar på mig, är bara för mycket för tillfället. Det kommer väl bli ännu mer nu när dem inser att jag kommer vara med på hans turné.

Pattie, Carin och Julia mötte upp mig på Barcelonas flygplats när jag hade landat.
”Vi har saknat dig kan jag lova.” Sa Carin när hon kramade om mig.
”Jag har saknat er också.” Sa jag och kände mig trygg i deras sällskap.
”Kom hit ditt sexy ass och ge mig en stor fet kram.” Sa Julia och stod med sina armar öppna mot mig.
Jag omfamnade henne i en stor varm kram och vi stod så ganska länge tills både Pattie och Carin tappade tålamodet och började gå mot utgången lite diskret.

”Hur länge ska vi stanna i Barcelona?” Sa jag och hade noll koll på läget.
”Två dagar, konserten är imorgon. Sen åker vi vidare till Italien och är där i två dagar och sen Israel där vi stannar tills du åker hem.” Sa Pattie och log mot mig samtidigt som vi satt i bilen.
”Jag har hört att det har blivit ganska jobbigt för dig sen bilden från nyår på dig och Justin kom ut.” Sa Carin och vände sig bak eftersom hon satt i framsätet.
”Mjo, så kan man ju uttrycka det.” Sa jag och log ett halvt leende och suckade lite smått.
”Justin har varit orolig för dig enda sen du åkte hem från Atlanta.” Sa Pattie och log brett.
”Det finns nog ingen som har varit oroligare än jag själv, varje gång jag satt foten utanför huset har jag fått en ilande känsla i magen när tanken slagit mig att det faktiskt finns folk där ute som vill i princip döda mig.” Sa jag och min röst skar sig lite.
”Gumman, ingen där ute kommer ens få komma i närheten av dig. Du behöver inte oroa dig.” Sa Carin och log ett varmt leende mot mig som lugnade mina nerver en aning.
”Vem vet, jag kanske vaknar alldeles ensam på mitt hotellrum i natt och inser att det är fullt av fans som är där för att döda mig.” Sa jag sarkastiskt och skrattade till för att lätta på stämningen.
”På tal om hotellrum, Justin vägrar låta dig sova ensam, så vi har efter många om och men gått med på att ni ska få dela rum.” Sa Pattie och såg allvarlig ut men hon trängde ändå fram ett leende.
”Men… är det okej då? Jag menar, om det är för mycket till besvär så sover jag i ett annat rum.” Sa jag osäkert och försökte leta i deras blickar efter svar.
”Efter det du har stått ut med de senaste veckorna så känns det inte rätt att låta dig sova alldeles ensam. Dessutom litar jag på att du och Justin inte gör någonting ni kommer ångra senare.” Sa Pattie och jag kände att den pinsamma stämningen i bilen steg till högsta grad. Jag vände min blick försiktigt mot Julia som satt med spända läppar för att inte avslöja något.
”Du kan lita på oss.” Sa jag snabbt och kollade ut genom bilfönstret så fort jag kände att mina kinder hettade till. Kunde det bli pinsammare stämning?
”För ni har väl inte…?” Sa hon och jag kände hennes ögon som borrade sig in i nacken på mig.
Jag vände mig om och hade en osäker min som jag snabbt försökte omvandla till ett fakeat leende.
Istället för att säga någonting skakade jag bara på huvudet hastigt och sedan vände jag mig åter mot bilfönstret. Ett tag satt jag till och med och funderade på om det skulle göra ont att öppna dörren och sedan slänga sig ut under tiden som bilen körde, men förslaget försvann snabbt då bilen saktade in och stannade framför ett stort, modernt hotell.

Vi checkade in mig på Justins rum och Julia följde med mig till rummet eftersom jag inte hade någon aning alls hur jag skulle kunna hitta på det enorma hotellet. Justin och resten av hans crew hade begett sig till stadion där konserten ska hållas imorgon. Vi låste upp dörren till hotellrummet och möttes av ett stort luftigt rum i bruna och beiga nyanser. Jag gick fram till den stora och enda sängen i rummet och lyfte upp min resväska. ”Lite pinsam stämning i bilen, eller vad tyckte du?” Sa Julia och log retsamt mot mig samtidigt som hon slog sig ned i en av sofforna som var mitt emot sängen.
”Skojar du… jag ville bara slänga mig ur bilen.” Sa jag chockat och lade mig ner.
”Då var vi två… tack och lov att jag och Ryan är så pass äldre att vi slipper ha sånt samtal med de vuxna.” Sa hon och skrattade till.
”Jag bara väntar på att Scooter kommer ta upp det med mig och Justin… ohh.” Sa jag och suckade.
”Jag tycker faktiskt synd om dig… och jag ska inte ljuga… mamma frågade faktiskt mig för några veckor sedan hur jag och Ryan låg till i vårt förhållande, hur långt vi hade gått och om han var någon jag planerade att skaffa barn med… jag menar… hur gammal tror hon att jag är? Typ 40?” Sa Julia och såg chockat på mig och jag kunde inte mer än skratta.
”Är han någon du skulle kunna tänka dig att skaffa barn med då?” Sa jag och blinkade mot henne.
”Oh my god, nu går jag!” Sa hon och jag såg att hon kände sig obekväm i situationen. Hon reste sig upp från soffan och var på väg mot hotelldörren.
”Love you too.” Sa jag i en pipig röst och lade på ett gällt skratt. Dörren smälldes igen och jag slöt mina ögon för en liten stund. Den lilla stunden blev alldeles för lång och när jag vaknade till skymtade jag Justin som satt på sängkanten med ett brett leende på läpparna. Jag gnuggade mig i ögonen och satt mig sömnigt upp. Jag närmade mig hans ansikte men innan jag hann för nära tryckte han upp en bukett med röda rosor mellan oss. Jag kollade frågande på rosorna och sedan på honom.
”Jag har saknat dig.” Sa han och tog bort rosorna och kysste mig flera gånger.
Jag tog rosorna från hans hand och luktade på dem och kollade flörtigt på honom.
”Jag har saknat dig mer.” Sa jag och flinade till.
”Don’t even start.” Sa han och skrattade till samtidigt som han tog bort rosorna från mina händer och la dem på sängbordet. Han tryckte mig bakåt och lade sig över mig. Tjugo minuter senare låg vi invirade i lakanen som doftade tvättmedel. ”Jag har saknat detta.” Sa Justin plötsligt.
”Saknat vad? Det här eller det vi gjorde för fem minuter sedan?” Sa jag och skrattade till.
”Det här… att få ligga och hålla om dig, känna din närhet.” Sa han med en gullig, tyst röst.
”Du får ta vara på tiden eftersom jag åker hem om två veckor igen.” Sa jag och kysste honom.
”Men när turnén är över så kommer jag direkt till LA. Sen skulle jag fråga dig… vill du följa med till Billboard awards i Las vegas den 15 maj?” Sa han lite osäkert.
”Justin, jag hade jättegärna velat följa med… men alla paparazzis, reportrar, fans, alla kommer vara där?” Sa jag och kände att det skulle bli alldeles för mycket.
”Och? Vi kom ju överens om att vi inte skulle bry oss om dem, eller?” Sa han och satte sig upp i sängen och vände sig mot mig och kollade allvarligt på mig.
”Ja, jag vet… men…” Sa jag och kom inte på mer att säga.
”Men vaddå?” Sa han frågande.
”Skitsamma… klart jag följer med dig.” Sa jag och var inte det minsta sugen på att börja tjafsa. Han log mot mig och tog tag i mitt huvud med ena handen och kysste mig på pannan.

Justins version.

Jag hade varit tvungen att ge mig iväg för en presskonferens. Jag var inte speciellt sugen på att göra det nu när Taylor precis kommit hit. Men eftersom att vi bara ska stanna här i två dagar så måste jag göra så mycket jag kan för fansen. Taylor hade stannat kvar på hotellet med de andra tjejerna medan jag, Kenny, Alfredo och Scooter åkte till ett annat hotell där presskonferensen skulle hållas.
Vi kom in i en stor sal som var utrustad med en massa stolar och bord. Alla reportrar hade redan kommit så det var bara för mig och Scooter att inta våra platser framme vid scenen.
”Welcome everybody, it’s really nice to see so many of you here. If you have any questions raise your hands please and Justin will pick you one by one.” Sa Scooter och log.
Jag pekade på en spansk söt tjej som räckte upp sin hand försiktigt.
”How are you feeling today?” Sa hon och bröt ganska mycket på sin englska.
”I’m feeling great, thank you.” Sa jag och log brett mot henne och pekade på nästa.
”Is that because of Taylor? She arrived this morning, didn’t she?” Sa mannen jag hade pekat på. Jag började fundera på om jag skulle säga som det var, att Taylor hade kommit, eller om jag skulle låtsas som att jag inte visste vad dem pratade om.
”No, she’s not here.” Sa jag och försökte dölja så gott jag kunde att jag ljög genom att le lite.
”But there’s pictures of her arriving at the Barcelona airport?” Sa mannen igen och han började nästan gå mig lite på nerverna. Men istället log jag brett mot honom.
”Well, i didn’t know that.” Sa jag och ljög ännu en gång.
”Is she your girlfriend or are you guys just friends?” Sa en annan kvinna jag pekat på.
”She’s one of my best friends and i’m really happy when i’m with her.” Sa jag och log.
“Do you have a new album on the way?” Sa en reporter som jag pekat på.
“I’m working on it right now. I've been writing a lot lately, but you have to wait until summer. It's alot to do, and i can't record anything while i'm on tour.” Sa jag lugnt.
“Are you going to do anything else while you’re on tour, because I understand that your not gonna do concerts every day, so on your free time, what are you gonna do?” Sa en man som antagligen var från England eftersom han hade en brittisk accent.
”I’m just gonna hang out with my family and my crew which also are my family, and hopefully I’m gonna go to the beach and work on my tan a little bit. Yeah, just do normal stuff.” Sa jag och var ganska sarkastisk då jag sa att jag skulle till stranden och jobba på brännan.
”Now when you know that Taylor is here in Barcelona, are you going to meet with her?” Sa en mörkhårig man som jag pekat på.
”Maybe, i mean, the concert is tomorrow so i’m gonna spend the whole day at the arena, and after the concert we’re gonna go to Italy. I don’t know if there’s gonna be any time for that.” Sa jag.
“Aren’t you gonna ask her to come with you on your tour?” En kvinna kollade frågande på mig.
“Well… I think she’s coming to Israel.” Sa jag och log brett.
”Aw, that’s cute. But the picture from new years eve, was it a real kiss, or just a friend kiss?” Sa samma kvinna som verkade väldigt nyfiken.
“You know, it was new years eve, and she was standing next to me at that moment when the clock struck twelve and I just turn around and gave her a kiss, who doesn’t kiss on new years eve?” Sa jag och kollade på alla reportrarna frågande som satt och kollade nyfiket på mig.

Taylors version.

Klockan hade redan hunnit bli nio på kvällen, så efter att jag, Julia, Carin, Pattie, Allison och Mama Jan hade ätit på hotellets restaurang så gick jag upp på mitt och Justins hotellrum. Jag tog en snabb dusch och hörde efter en stund att det knackade på dörren. Jag svepte en handduk om mig och gick till dörren för att öppna den. Jag möttes av Alfredo som stod framför mig med ett brett leende på läpparna och kollade på mig uppifrån och ner. ”Heeeej!” Sa jag och gav honom en stor kram.
”Innan jag fortsätter in på ert rum så föreslår jag att du går och sätter på dig något annat, annars kommer J flippa.” Sa han och skrattade till. Jag himlade med mina ögon och sprang in på rummet och rotade igenom min väska tills jag hittade ett par blåa jeansshorts och en vit v ringad t-shirt.
”Hur länge stannar du?” Sa Alfredo när han kommit in i rummet och satt sig ner på soffan.
”Två veckor, jag åker hem efter Israel.” Sa jag och log och satte mig ned på sängen med benen i skräddarställning.
”Kom igen, kan du inte stanna längre? Fattar du hur många dagar vi har fått stå ut med när Justin har tjatat om att du skulle komma? Och så stannar du bara i två veckor? Tror du vi kommer palla hans snack sen när du har åkt, hur mycket han saknar dig?” Sa han ironiskt och skrattade.
”Erkänn att ni också kommer sakna mig och att ni har saknat mig?” Sa jag retsamt.
”Ja, gud… nu kan vi ju åka och shoppa och fika tillsammans, vad kul vi ska ha!” Sa han och lade på en pipig röst, vilket lät som att han precis kommit in i målbrottet.
”You wish huh?” Sa jag och skrattade till.
”Var är Justin någonstans förresten?” Sa jag snabbt därefter.
”Han stannade där nere i receptionen med Kenny för att prata med några fans.” Sa Alfredo och hade nu rest sig upp från soffan och stod nu mitt i rummet.
”Okej.” Sa jag och log.
”Men jag tror jag ska dra mig tillbaka till mitt och Kennys rum nu, vi ska upp tidigt imorgon så man bör ju gå och lägga sig i tid, och med Kenny i sitt rum, lär man bara få tre timmars sömn, på grund av hans jävla snarkningar som kan väcka ett helt kvarter.” Sa Alfredo och gick mot mig.
”I feel ya.” Sa jag och skrattade till samtidigt som vi omfamnade varandra i en kram.
”Det var kul att träffa dig… you better be my homie under resan.” Sa han och backade mot dörren.
Jag nickade och blinkade mot honom och snart stängde han dörren bakom sig och rummet återgick till sin tystnad som jag på något sätt vant mig vid eftersom Justin inte varit här på nästan hela dagen.

Jag hade somnat på sängen med kläderna på efter att Alfredo hade gått. Men jag vaknade senare av att jag kände någon som lyfte upp mig och kysste mig på kinden. Innan jag hann öppna mina trötta ögon lades jag ned i sängen igen men denna gången under täcket. Jag öppnade mina ögon sakta och såg Justin gå mot toaletten ikläd i bara kalsonger. ”Nice ass.” Sa jag sömnigt och skrattade till. Han vände sig om med ett gulligt leende. Istället för att fortsätta in på toaletten kom han tillbaka till sängen och lade sig över mig. ”Förlåt för att du har fått vara själv idag.” Sa han och kysste mig.
”Det är lugnt, jag har ändå varit med din mamma, Julia och Carin hela dagen.” Sa jag och log.
”Nej, det är inte lugnt… jag får hit dig och när du väl är här, så är jag iväg och jobbar.” Sa han och lät bekymrad. Jag tog mina händer om hans hals och kollade honom djupt i ögonen.
”Justin, det är ditt jobb… tänk inte på mig, jag klarar mig.” Sa jag allvarligt.
”Och du är min flickvän, som jag har saknat extremt mycket de senaste tre veckorna.” Sa han tyst.
”Det är tre dagar tills vi åker till Israel, och där kan vi vara med varandra hur mycket vi vill.” Sa jag och försökte vända det negativa till det positiva.
”I tio dagar ja, sen ska du hem och då kommer vi inte träffas på nästan en månad.” Han lät ledsen på något sätt, inte ledsen på det sättet att han skulle kunna gråta, mer bekymrad.
”Men tänk så härligt det kommer vara när vi träffas efter en månad, då vi har saknat varandra så mycket att vi nästan spruckit…”Sa jag och log mot honom och kysste honom lätt.
”Jag har varit utan dig i tre veckor och bara då höll jag på att spricka.” Sa han fortfarande bekymrat.
”Se, du klarade dig utan mig i tre veckor, då tror jag faktiskt att du kommer klara dig i fyra veckor.” Sa jag och skrattade åt hur negativ han var till allt.
”Jag älskar när du är så här positiv.” Sa han och log ett halvt leende mot mig.
”Det hade varit ännu bättre om du hängt med på dessa positiva svängar, men istället ska du bara vara en sån bitterfitta hela tiden.” Sa jag och hånflinade åt honom.
”Jag kan inte hjälpa att jag älskar dig alldeles för mycket.” Sa han och blinkade mot mig.
”Då får du älska mig lite mindre.” Sa jag och skrattade till.
”Det kommer aldrig gå.” Sa han och vi hade nu börjat kyssas mellan varje mening. Jag tog bort mina händer från hans nacke och drog dem sakta ned mot hans kalsongkant. Jag tog ena handen innanför kalsongerna och när jag kommit halvvägs drog jag snabbt upp den och puttade bort honom från mig.
”God natt.” Sa jag och vände mig med ryggen mot honom.
”Skojar du med mig?” Sa han och lät förvånad.
”Du ska upp tidigt imorgon, så det är bäst att vi sover nu.” Sa jag och njöt av det hela.
”Det där var faktiskt inte snällt…” Sa han och jag kände hur han drog täcket över sig. Hans kropp närmade sig min och snart omfamnade ena hans arm min kropp. Han började kyssa min nacke lätt och jag kände hur hans hand närmade sig min troskant.
”Justin… sov.” Sa jag och gjorde allt för att hålla mig för skratt eftersom jag vet att detta retade gallfeber på honom.
”Fyfan vad du är taskig.” Sa han och tog bort sin hand.
”I love you?” Sa jag glatt.
”Mm, love you too.” Sa han nästan lite buttert och jag kunde inte låta bli att skratta till.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Great! :)

2011-06-09 @ 00:11:53
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: linn

2011-06-09 @ 03:01:48
Postat av: linn

omg, detta är f*n en av de bästa novellerna jag har läst :o Är helt chockad (stavas dt så?), ser fram emot nästa kapitel! :)

2011-06-09 @ 03:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0