Kapitel 44.

Förlåt att det blev lite sent, men nu kommer ett nytt kapitel. Ett nytt  kommer förmodligen ikväll, kommentera så lovar jag er ett nytt, hihi.

PREVIOUS:
”Vad tycker du om one night stands?” Sa jag och kollade frågande tillbaka på honom.
”Ehm… jag har aldrig haft ett så jag kan inte säga så mycket om det.” Sa han och skrattade till.
”Skulle du vilja ha ett?” Sa jag och log halvt mot honom.
”Med dig?” Sa han förvånat.
”Det har jag väl inte sagt, men skulle du vilja ha ett?” Sa jag och skrattade till.
”Om du menar med dig så vet jag inte riktigt vad jag ska svara, jag känner knappt dig.” Sa han och log. Jag suckade till tungt eftersom detta skulle ta sin tid.
”Spelar det någon roll då?” Sa jag snabbt.
”Egentligen inte… men om jag säger ja, vad händer då?” Sa han och log.
”Det får vi väl se då.” Sa jag och låste upp min dörr. Jag gick in i mitt rum och lät dörren stå öppen.



Justins version.

Jag hade varit vaken en stund eftersom Lindsey hade gått tidigt imorse. Hennes mamma hade ringt skrikandes på henne. Tydligen hade hon glömt städa sitt rum? Det lät väldigt skumt, men hon åkte i alla fall hem klockan tio. Där efter hade jag inte kunnat somna så istället satt jag och kollade Smallville på datorn. Mitt i ett av avsnitten knackade det otåligt på dörren till rummet. Jag tog mig upp från sängen och gick med tunga steg till dörren och öppnade den sakta. Jag möttes av Ryan (Butler) och Chaz som stod med nyfikna ansiktsuttryck. Utan att jag hann säga någonting så gick dem båda in i rummet. Dem kollade sig runt och dem såg nästan ut att leta efter någonting.
”Och ni är här för att?” Sa jag och kollade frågande på dem.
”Är Lindsey här?” Viskade Chaz.
”Nej, hon gick tio imorse.” Sa jag och förstod fortfarande inte vad dem ville.
”Bro, berätta allt!” Sa dem båda samtidigt och satte sig ned i soffan med nyfikna blickar.
”Berätta vad?” Sa jag och förstod ingenting.
”Du, Lindsey, sova i samma säng, hon åker hem tidigt… det måste ju ha något att göra med dopp i grytan eller?” Sa Ryan och log brett.
”Jaså, så det därför ni är här.” Sa jag och förstod att dem var här för att dem ville veta om jag och Lindsey hade sex igår, vilket vi hade. Men om jag ska vara ärlig vet jag inte om jag har någon större lust att berätta för dem hur det var eftersom det inte direkt var något att skryta om.
”Berätta nu!” Sa Chaz nyfiket.
”Det finns inte så mycket att berätta mer än att vi hade de.” Sa jag nonchalant och satte mig ned på sängen.
”Men dude, hur var hon?” Sa Ryan och kollade på mig frågande.
”Okej, jag vill inte låta för taskig för jag tycker verkligen om Lindsay, men om jag säger såhär… hon är ingenting gemfört med Taylor. Det var bara så jävla awkward, alltihop.” Sa jag och suckade.
”Vidareutveckla…” Sa Chaz och vevade med sin hand.
”Nä men allt var bara så jävla pinsamt, inte för mig… men för henne. Hon visste inte hur hon skulle göra, hon börja typ nästan gråta av smärtan och vi höll max på i fem minuter.” Sa jag snabbt.
Chaz och Ryan satt tysta en stund och sedan brast dem i ett gapskratt.
”Sorry bro. Men det måste ha varit jobbigt för dig.” Sa Ryan skrattandes.
”Skojar du, jag ville fan nästan ge mig ut på gatan och hitta någon att sätta på… hon fick mig kåt och sen efter fem minuter sket det sig eftersom hon inte ville mer.” Sa jag irriterat.
”Du hade ju alltid kunnat göra Taylor sällskap?” Sa Chaz och gav mig en retsam blick.
”Om jag kommit på den tanken igår hade jag fan gjort det, jag skojar inte.” Sa jag och skrattade till.
”Du och Lindsey har en ljus framtid tillsammans… utan sex.” Sa Chaz och brast ut i ytterligare ett gapskratt vilket Ryan hängde på.
”Skit kul killar, skit kul.” Sa jag och fakelog mot dem.
”Förlåt… men det är bara så jävla synd om dig. Men vad säger ni killar, ska vi dra ner och käka frulle?” Sa Ryan och kollade på mig och Chaz frågande med ett leende.
”Jag är lätt på, men jag går förbi Taylor och frågar om hon vill följa med.” Sa jag och log.
”När du ändå är där kan du ju alltid fortsätta där du och Lindsey slutade igår.” Sa Chaz och blinkade mot mig.
”Shut it!” Sa jag och vi alla tre skrattade till.
Vi reste oss alla upp och gick mot dörren för att gå vidare till Taylor och fråga om hon ville med. Vi alla tre stannade upp hastigt då vi såg en lång, muskulös och solbränd kille komma ut från hennes rum. Taylor kom efter men hon stannade i dörröppningen iklädd svarta underkläder och en vit uppknäppt skjorta. Jag hade nästan glömt hur sexig hon var, speciellt i underkläder. Och jag börjar känna att mina tankar är lite för mycket.
”To bad bro, to bad. Jag tror inte hon hade bangat om du kommit igår, men någon hann visst före.” Sa Chaz och armbågade mig i sidan. Jag hade nästan inte hört vad han sagt, min blick var riktad på Taylor och jag kunde inte låta bli att stirra.

Taylors version.

Allt jag vet om mitt så kallade ”one night stand” är att han är från Texas, han är surfingtränare, han är 22 år och har haft sex med 7 stycken. Jag vet inte ens vad han heter? Det brukar väl vara det första man frågar, men nej… istället gick vi rakt på sak och det var inte förrän imorse som jag blev nyfiken och bad honom berätta lite om sig själv, vilket inte inkluderade hans namn tydligen.
Det bästa med det hela, tyckte jag var när han skulle gå och jag följde honom till dörren och ute i korridoren möttes vi av Justin, Chaz och Ryan, dem alla tre stannade upp och bara stirrade och Justin såg nästan lite creepy ut. Men det gav ju bara mig en anledning till att göra honom svartsjuk.
”Tack för igår.” Sa jag och log mot killen jag fortfarande inte visste namnet på.
”Tack själv, vi får… göra om det… eller säger man så?” Sa han och vi båda skrattade till.
”Mhm.” Sa jag och var egentligen inte alls sugen på att träffa honom igen.
”Nice, kan jag få ditt nummer?” Sa han och kollade frågande på mig med ett leende.
”Vi bor ju på samma hotell, då behöver du inte mitt nummer.” Sa jag och flinade till.
”Sant… men ja, jag borde väl gå nu. Vi ses!” Sa han och böjde sig fram och kysste mig på kinden.
När han gått in i hissen vände jag mig om mot Ryan, Justin och Chaz som fortfarande stod och stirrade på mig. Jag himlade med mina ögon och skrattade till. Jag tog av mig den vita skjortan och kastade den bort mot dem vilket fick dem alla tre att rycka till och för första gången på fem minuter såg dem ut att vara kontaktbara.
”Varför står ni där och ser chockade ut?” Sa jag och skrattade till.
”Vi… hade typ… tänkt… snälla kan du gå och ta på dig lite kläder?” Sa Justin snabbt.
Jag kollade förvånat på honom och gjorde som han sa. Jag kom snart ut i korridoren där dem stod kvar och denna gången såg dem lättade ut.
”Bättre?” Sa jag då jag hade på mig ett par vita tighta jeans shorts och en marinblå t-shirt.
”Sämre… Justin du är sån moodbreaker.” Sa Chaz bekymrat.
”Så, Justin… hur gick det med Lindsey igår?” Sa jag och blinkade mot honom.
”Bra.” Sa han snabbt.
”Bro, berätta nu… om vi vet så borde Tay också få veta.” Chaz med självklar röst.
”Nä, lägg av!” Sa Justin smått irriterat.
”Då berättar jag… dem höll på i fem minuter, sen ville hon inte mer… så Justin blev kåt i onödan.” Sa Ryan och både han och Chaz började skratta högt.
”Jag förstår att det måste ha varit jobbigt.” Sa jag och låtsades låta bekymrad.
”Tack för ert medlidande, det hjälper verkligen.” Sa Justin ironiskt.
”Dudå Tay, vem var le böff som kom ut från ditt rum?” Sa Chaz och blinkade mot mig.
”Ingen aning.” Sa jag och skrattade till.
”Vad gjorde ni då?” Sa Justin och såg en aning svartsjuk ut.
”Vi höll på längre än fem minuter iallafall.” Sa jag och log brett.
”Ha-ha, skit kul! Kom vi går och käkar frukost nu.” Sa han och började gå mot hissen.

På något konstigt sätt hade det bestämts att jag och Justin skulle ha filmkväll ikväll, eftersom Lindsey åker iväg tidigt, tidigt imorgonbitti och inte kommer kunna träffa Justin ikväll så har han inget att göra, och eftersom jag inte heller har så mycket att göra än att vara Julias andrahand, så tänkte jag att jag kunde göra honom sällskap. Eller han får snarare göra mig sällskap eftersom jag helst föredrar att sitta i en säng där inte mitt ex och hans flickvän haft sex. Klockan var nio då Justin knackade på mitt rum och så fort jag öppnat dörren kom han ingåendes med en stor påse som bestod av chips, godis och läsk. ”Det var inte lite godis du har med dig.” Sa jag och kollade förvånat på allt han hällt ut på sängen.
”Jag får passa på nu när Lindsey inte är här, hon låter inte mig äta sånt här.” Sa han med ett leende.
”Ofta du låter henne bossa så mycket över dig? Dude hon är två år yngre än dig.” Sa jag frågande.
”Jag låter inte henne bossa över mig, det är nog snarare jag som bossar över henne.” Sa han snabbt.
”Sen när började du bossa över dina flickvänner? Vad jag minns så bossade du aldrig över mig?” Sa jag och kollade frågande på honom med ett leende.
”Det var annorlunda med dig Tay.” Sa han och log halvt och satte sig ned på sängen.
”Men det verkar ju som att du tycker Lindsey nästan är lite jobbig, varför stannar du kvar hos henne?” Sa jag och försökte slingra mig ur det han nyss sagt.
”För att jag vet hur krossad hon skulle bli.” Sa han och suckade tungt.
”Så länge du är lycklig.” Sa jag och ryckte på axlarna och satte mig ned på sängen bredvid honom.
”Ibland är jag, ibland inte.” Sa han tyst.
”Var du någonsin lycklig med mig?” Sa jag och kollade nervöst på honom.
”Varje dag…” Sa han och suckade.
Jag satt tyst och visste inte riktigt vad jag skulle svara på det. Stämningen behövde lättas upp.
”Om typ fyra månader så har vi känt varandra i ett år.” Sa jag och log.
”Tiden har gått sjukt fort, men som man brukar säga… tiden går fort då man har roligt.” Sa han och skrattade till vilket också fick mig att skratta till eftersom det hela kunde misstolkas.
”Och med roligt menar du?” Sa jag och log brett.
”Allt vi gjorde tillsammans.” Sa han och våra blickar möttes.
Snart kände jag Justins läppar som trycktes mot mina och innan det hann utvecklas till något annat tryckte jag bort honom. Han kollade på mig med en frågande blick.
”Wow, vad håller du på med?” Sa jag och kollade på honom chockat.
”Förlåt.” Sa han och böjde sitt huvud ner.
”Justin, du har Lindsey nu… du kan inte göra samma sak mot henne som jag gjorde mot dig.” Sa jag smått irriterad över det han precis gjort.
”Jag vet, förlåt.” Sa han och hade fortfarande sitt huvud nedböjt.
”Varför gjorde du det?” Sa jag och kollade frågande på honom.
”Jag vet inte… jag antar att jag saknar dig.” Sa han tyst.
”Du är lite för sent ute kan jag ju säga…” Sa jag spydigt och reste mig upp från sängen.
”Varför är jag det, du har väl ingen ny eller?” Sa han och kollade nu upp på mig.
”Nej, men genom att du gör mig svartsjuk med din vidriga flickvän, så har jag på sätt och vis lämnat dig bakom mig.” Sa jag surt.
”Jag tror dig inte.” Sa han och reste sig upp och kom närmare mig.
”Mina känslor för dig har försvunnit, du får bara inse det.” Sa jag fortfarande surt.
”Du försöker intala dig själv att dem har gjort det, men innerst inne vet både du och jag att dem finns kvar.” Sa han och han tog sina händer om mina höfter.
”Gör inte så här.” Sa jag och tog bort hans händer.
”Vaddå?” Sa han frågande.
”Det här, försöka få mig tillbaka eller vara på gränsen till otrogen mot Lindsey.” Sa jag snabbt.
”Jag vet inte vart jag har haft mitt huvud den senaste månaden, jag fattar inte hur jag kunde släppa taget om dig.” Sa han och kollade mig djupt i ögonen.
”Well, nu gjorde du det.” Sa jag irriterat.
Återigen kände jag Justins läppar mot mina och för ett tag besvarade jag kyssen och snart kände jag hans tunga mot min. Men verkligheten kom ifatt oss och jag puttade bort honom.
”Justin, jag kan inte.” Sa jag och gick mot hotelldörren. Vart jag var på väg hade jag ingen aning om, men jag var bara tvungen att få vara med mig själv ett tag och rensa mina tankar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är sjukt grym på att skriva! Snälla ett till idag<3 jag ber dig :))

2011-06-16 @ 17:11:58
URL: http://beautifulbieber.blogg.se/
Postat av: Lisa'

Älskart!!:)

2011-06-16 @ 17:36:55
Postat av: Anonym

skitbra ! älska taylor

2011-06-16 @ 18:03:27
Postat av: victoria

Mer snälla dör här ! <3

2011-06-16 @ 18:40:01
URL: http://wikiii.blogg.se/
Postat av: Moa

Skit bra ! :)

2011-06-16 @ 18:55:39
Postat av: Em Sophie Granlund (foto)

GUD SÅ BRA!<3

2011-06-16 @ 19:17:56
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: Clara

IHHH!! BÄST!!! snälla en till idag!? Min dikt är ju solklart värd det! ;)

2011-06-16 @ 20:38:37
Postat av: Madeleine

Perfect chapter, perfect girl, perfect writer! You're just perfect. F'cking perfect! :)

2011-06-16 @ 20:47:56
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: klara

Mer snälla mer älskar det du skriiver!

2011-06-16 @ 21:54:14
Postat av: vilma

mamamamamamamamama



fan va bra, du skriver felfritt

men ååååh vad sur jag blir på tay nu dååå, de passar ju perfekt ihop?!



nästa del, upp snabbt!

2011-06-16 @ 22:38:47
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-06-16 @ 22:49:12
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Clara

Snälla en till!!!! Vill ha vill ha!



Okej... Jag är beroende!

2011-06-16 @ 22:58:14
Postat av: Anonym

GRYMT BRA!!! MER!!!

2011-06-16 @ 23:21:42
Postat av: Emma

Vill bara säga att jag har märkt att en tjej som heter Paulina kopierar delar från din novell. Ville bara att du skulle veta hennes novell heter: http://justindbieberstoryy.blogg.se

2011-06-17 @ 11:52:04
URL: http://beautifulbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar!!

2011-06-17 @ 11:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0