Kapitel 45.

Detta kapitlet blir kort, men det är bara för att jag vill komma fram lite i storyn, ska börja skriva på ett nytt nu direkt så ni får det inom några timmar. ♥
PREVIOUS:
Återigen kände jag Justins läppar mot mina och för ett tag besvarade jag kyssen och snart kände jag hans tunga mot min. Men verkligheten kom ifatt oss och jag puttade bort honom.
”Justin, jag kan inte.” Sa jag och gick mot hotelldörren. Vart jag var på väg hade jag ingen aning om, men jag var bara tvungen att få vara med mig själv ett tag och rensa mina tankar.



Jag har varit ute och gått hela natten. Jag har bara tänkt igenom alltihop, speciellt det som hände igår. Jag förstår inte hur Justin kan göra så mot Lindsey? Fast jag bara skulle vilja slita av honom kläderna och tillbringa resten av mitt liv med honom, så är det ändå inte så lätt. Jag kan inte få kyssen ur mitt huvud, känslan av det hela framkallar gåshud på min kropp. Jag har saknat allt med Justin och jag vill bara att han ska göra slut med Lindsey så att jag slipper få skuldkänslor över att vi kysstes. Fast egentligen, varför bryr jag mig ens om henne? Det finns ingenting med henne som jag tycker om, så egentligen borde det inte röra mig i ryggen, men på något sätt gör det de.

Jag låg i sängen på mitt hotellrum då det knackade på dörren. Jag reste mig upp, nästan halvt yrvaken och gick med tunga steg bort för att öppna. Jag möttes av Alfredo som stod framför mig med ett brett, retsamt leende. ”Jag borde erbjuda mig att väcka dig flera gånger.” Sa han och kollade nerifrån och upp på min halvt nakna kropp, med tanke på att jag bara stod i underkläder.
Jag gäspade och gick tillbaka till min säng och svepte mitt täcke runt om min kropp. Alfredo kom efter och satte sig ned i soffan. Vi var tysta ett tag, tills han bröt tystnaden.
”Justin sa att jag skulle fråga om du ville följa med till hans fotografering idag?” Sa han och log.
”Vilken fotografering?” Sa jag och reste mitt ansikte upp från kudden.
”Fotograferingen för Rolling Stones. Jag, Kenny, Ryan (Good) och Scooter ska med.” Sa han glatt.
”Inte Ryan och Chaz?” Sa jag frågande.
”Dem åker hem i eftermiddag så dem hinner inte.” Sa han snabbt.
”Okej, men jo visst jag kan följa med. Vilken tid ska vi dit?” Sa jag och satte mig upp i sängen.
”Om en timme, så om du ska hinna så får du nog sätta fart.” Sa jag och log brett.
”Jag måste bara hinna säga hejdå till Ryan och Chaz också.” Sa jag och reste mig upp från sängen med täcket svept runt om mig. Jag gick fram till min lilla resväska jag hade med mig där jag packat ned de viktigaste kläderna. Jag valde ett par ljusa jeans och en vit pösig tröja som jag stoppade in i jeansen. Jag lät mitt hår hänga i mittbena.

”Det där kallar jag snabbt.” Sa Alfredo då vi var på väg mot Chaz och Ryans hotellrum.
”Har man tidspress så har man.” Sa jag och skrattade till.
”Förresten, ska inte Julia med?” Sa jag snabbt därefter och kollade frågande på honom.
”Hon skulle hem till sina föräldrar under dagen.” Sa han och log.
Jag log tillbaka mot honom och kunde direkt lista ut vad hon skulle göra där hemma. Konstigt att inte Ryan ska med henne? Men jag förstår henne om hon vill göra det själv.

Vi kom fram till killarnas hotellrum och det tog inte lång tid innan Ryan öppnade dörren iklädd i bara ett par gråa mjukisbyxor. ”Well, look at you.” Sa jag med ett brett leende och gick in i rummet med Alfredo och Ryan gåendes efter mig.
”Vad gör ni här?” Sa Chaz som låg nyvaken i en av de stora sängarna.
”Vi hade tänkt säga hejdå, vi ska iväg till Justins fotografering, så vi kommer inte hinna säga hejdå senare.” Sa jag och satte mig ned i fotänden av Chaz säng.
”Aw, jag vet att du kommer sakna oss.” Sa Ryan och slängde sig ned i sin säng.
”No way, det kommer vara så skönt nu när ni sticker.” Sa jag och log retsamt mot dem båda.
”Det ska bli skönt att slippa dig också.” Sa Chaz och sparkade till mig lätt i sidan.
”Okej, kan ni komma till själva hejdågrejen nu, istället för erkänna hur mycket ni hatar varandra?” Sa Alfredo med ett brett leende samtidigt som han väntade otåligt på oss.
”Okej, guys… jag kommer faktiskt sakna er! Om ni inte ringer mig varje dag framöver kommer jag hemsöka er, fattar ni?” Sa jag och reste mig upp och kollade på dem.
”Okej, jag erkänner… jag kommer sakna dig också Tay.” Sa Chaz och reste sig upp från sängen iklädd bara kalsonger.
”Okej, dude… innan du närmar dig mig så borde du nog sätta på dig något annat.” Sa jag snabbt.
Istället för att lyssna på mig närmade han sig mig och snart omfamnade han mig i en stor kram. Snart kom Ryan fram till oss och gjorde samma sak.
”Det börjar bli en vana att vi alltid kör på gruppkramar.” Sa jag som stod klämd i mitten.
”Det är så mysigt.” Sa Chaz och gjorde till sin röst.
”Okej, det börjar bli lite gay varning på detta, så vi säger istället bara hejdå! Trevlig resa, och vi hörs inom några dagar och jag kommer sakna er. Ciao!” Sa jag och släppte taget om dem.
”WE LOVE YOU TAY!” Skrek dem båda då jag och Alfredo var på väg ut ur rummet.
”Love you to.” Sa jag sarkastiskt och skrattade till då vi stängde dörren efter oss.

Dem andra hade redan åkt i förväg så jag och Alfredo fick ta taxi till fotostudion, som redan var fullproppad av hårt arbetande människor. Fotograferingen hade redan dragit igång och när vi närmade oss fotografen, Kenny, Ryan och Scooter riktades mig blick på Justin som stod framför kameran i bar överkropp och ett par slitna svarta jeans.  Hur kunde jag helt plötsligt bli så attraherad av honom? Det fick inte hända! Jag hade ju bestämt mig för att ingenting skulle hända mellan oss, så länge han är tillsammans med Lindsey. Men det var något inom mig som drogs till honom på något sätt, något som suktade efter hans kropp, efter honom. Jag försökte stänga tankarna ute, men det fortsatte bara att rulla på som rinnande vatten. Alla rörelser han gör med kroppen får mig att rysa.

Jag hade suttit i snart en timme och kollat på det som snart får mig att bli galen, Justin. Så fort han var klar och var på väg mot sin loge som ligger långt ner i en smal korridor, sprang jag efter honom och såg fort han kom inom räckhåll drog jag in honom i ett trångt mörkt rum. Jag tryckte honom hårt mot den kalla stenväggen och tryckte mina läppar hårt mot hans.
”Wow, wow… Tay vad håller du på med?” Sa han plötsligt och tryckte bort mig.
”Okej, vi kan göra det här på ett villkor och det är att du dumpar Lindsey så fort hon kommer hem från sin semester.” Sa jag och log brett.
”Vad är det vi ska göra?” Sa han och verkade inte förstå någonting.
”Det du försökte göra igår, och du hade rätt, jag har inte släppt dig, jag har inte gått vidare, jag vill att vi ska få det här…” Jag tystnade då Justin satte sitt finger för min mun.
”Jag hörde knappt någonting av vad du just sa, men det spelar ingen roll, för du är jävligt sexig när du är upphetsad.” Sa han och skrattade till innan han kysste mig.
”Jag ska inte behöva få några skuldkänslor, du gör slut med Lindsey så fort hon kommer hem, okej?” Sa jag plötsligt.
”Jag lovar.” Sa han och skrattade till innan vi började kyssas igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :D

2011-06-17 @ 14:45:21
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Clara

Bäst!!!! Mer! :)

2011-06-17 @ 15:08:02
Postat av: Anonym

WOW VAD BRA!<3 mer <3<3<3

2011-06-17 @ 15:52:41
Postat av: vilma

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

blir jätteglad nu :DDDD

dem är perfekta för varandra. :')



kan inte vänta till nästaaaa

2011-06-17 @ 16:29:21
Postat av: Anonym

meeeeer ! :D:D:D:D

2011-06-17 @ 17:30:01
Postat av: Madeleine

Meeeeeeerrrrreera!!!

2011-06-17 @ 17:57:12
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0