Kapitel 6.

PREVIOUS:
Både jag och Julia skrattade åt honom och Pattie bara skakade på sitt huvud och log sött.
Efter ett tag var konserten slut och både jag och Julia var helt tagna av situationen. Det hade verkligen varit en upplevelse. Det var något vi skulle minnas länge, länge.





Direkt efter konserten blev jag och Julia körda tillbaka till hotellet. Justin och hans crew skulle stanna kvar på stadion en stund för att fira för att kvällen blivit så lyckad. Men både jag och Julia kände oss trötta och ville bara hem och lägga oss. När vi kom in på hotell rummet lade vi oss både ner på vars en säng med en pust. Vi låg tysta en stund och kollade upp i taket. 
”Vilken kväll alltså.” Sa Julia imponerat. 
”Verkligen, han är riktigt duktig på det han gör.” Sa jag lika imponerat. Julias telefon ringde och hon svarade med ett lugnt hej. Efter lite skratt och flörtande lade hon på och reste sig upp ur sängen med ett ryck och gick och rotade i sin resväska. 
”Vad gör du?” Sa jag frågande och kollade på henne där hon gick runt och letade efter något. 
”Jag ska träffa Ryan en stund, dem skulle snart åka ifrån stadion och då ska vi ses nere i baren och ta något att dricka. Det är okej va?” Sa hon och kollade på mig och log. 
”Jaja, klart det är. Jag är ändå trött så jag tror somnar snart ändå så.” Sa jag och gäspade.

Julia gick iväg efter en halv timme och jag gick och borstade mina tänder och tog bort mitt smink. Jag lade mig ned i sängen och bara låg och funderade. Min mobil burrade till och jag hade fått ett sms av Justin. – Sover du? - Jag log åt smset och svarade – Nej, men jag antar att jag somnar snart. - Det tog en stund innan jag fick något svar tillbaka – Okayyy, kan jag berätta en sak för dig? – Jag blev nyfiken och svarade snabbt tillbaka – yesss? – Återigen denna gången tog det lång tid innan jag fick något svar och jag var jättenyfiken – Du var vacker ikväll. – Det kändes som att mitt hjärta flög upp i halsen och jag var tvungen att sätta mig upp i sängen. Jag började andas tungt och jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Skrev Justin just det där till mig? Det måste ju nästan vara ett skämt. Han hade ju Selena, då kunde han ju inte hålla på att skriva såna sms till mig. Vad skulle jag svara? Tänk så var det Ryan eller Chaz som skickade smset och nu satt och asgarvade och väntade ivrigt på mitt svar. Istället så svarade jag bara – Haha! - Denna gången tog det inte lika lång tid för honom att svara – Vaddå? Du var ju det? – Vad höll han på med? – Justin, du har Selena. Glöm inte det! – Skrev jag och hoppades på att han skulle inse att det kanske inte var så bra att han skrivit det smset nu när han och Selena precis bråkat. – Skit i henne, det är typ slut mellan oss… och jag är lite full. – Jag skrattade till åt smset han skrivit, och kunde inte alls tänka mig en full Justin. Vart hade han fått drickan ifrån, och hade han skickat smset bara för att han var full? Jag hade så många frågor men så få svar. – Ojdå, hehe. Du, Ryan och Chaz som krökat eller? – Jag låg och skrattade för mig själv. – Yesss, vi hittade lite jägermeister i minibaren på hotellrummet. Kom hit! – Jag hade somnat när han skickat det smset och när jag sedan vaknade på morgonen därpå hade jag tre olästa sms från honom.
- KOM HIT! Vi sparar lite till dig. – Säg inte att du har somnat, då kommer vi bort till dig om det ska va så.Öppna dörren sömntuuuuuuuuuuuta. – Han var verkligen på hugget igår, jag undrar egentligen hur mycket dem hade druckit och att jag inte ens vaknat av att dem varit och knackat på dörren, det var väl kanske tur det? Undra när Julia kom tillbaka, jag vände mig om för att se om hon var vaken och då såg jag att hennes säng var tom och fortfarande bäddad. ”Julia?” Skrek jag halv högt, hon kanske var inne på toaletten, men jag fick inget svar. Jag tog min mobil och tryckte upp hennes nummer och ringde henne. ”Aa, hallå?” Svarade en trött Julia.
”Vart är du någonstans?” Sa jag frågande och nästan lite irriterat.
”Eh, oj… shit, jag glömde ringa och säga till dig igår att jag sov hos Ryan. Det var värsta draget här när vi kom hit. Justin gick till vårt rum för att hämta dig men han sa att du sov, du skulle kommit, det var riktigt kul.” Jag hörde hur hon drog upp balkong dörren och snart hörde jag även billjud från gatan.
”Jaha, vad gjorde ni då?” Sa jag lite nonchalant och störde mig nästan på att jag gått och lagt mig igår. Men det fanns ju inte så mycket att göra åt det nu.
”Vi krökade en jävla massa. Fast Ryan och Justin började tjafsa för Ryan blev sur för att Justin hade krökat, han får ju inte göra det än och om hans mamma får reda på det kommer hon typ döda Ryan.” Sa hon och skrattade till.
”Okej, men kan inte du komma hit snart… det är ju kanske inte så kul för mig att sitta här själv?” Sa jag fortfarande lika nonchalant.
”Men kan inte du komma hit? Jag orkar inte gå så långt, och dessutom sover killarna, och då måste jag sitta här själv.” Sa hon och jag kunde tänka mig hur hon gjorde sina valpögon som hon brukade.
”Jaja, jag kommer… jag ska bara ta på mig något annat.” Sa jag och lade på luren.
Jag reste mig upp ur sängen och fattade nästan inte varför jag gjorde detta. Varför stannade jag inte bara kvar här på rummet och väntade på att Julia skulle komma tillbaka? Men det var någon del i min kropp som drogs bort till deras rum, som ville vara där och den delen vann.


Jag satte på mig ett par marinblåa mjukis shorts och en vit tight t-shirt. Håret satte jag upp i en hårsvans. Jag orkade inte sätta på mig några skor så det fick bara bli ett par vita strumpor som jag trippade dit på. När jag knackade på dörren öppnade Julia den sakta och satte ett finger framför sin mun för att visa att jag skulle vara tyst. När vi kom in i rummet där killarna sov kunde jag nästan inte hålla mig för skratt. Ryan, Chaz och Justin delade alla tre på Justins säng och den andra Ryan så att säga låg helt utbredd på sin säng. Julia visade mig vägen ut på den stora balkongen och vi stängde dörren bakom oss för att inte väcka killarna. Solen lös och det hade redan börjat bli varmt fast klockan bara var tio på morgonen. Vi satt tysta en stund och bara lät solen lysa på oss.
”Hände det något roligt igår kväll då?” Sa jag och kollade på Julia med en nonchalant blick.
”Det var riktigt galet… vi alla stod i sängarna och dansade och sjöng till en massa gamla låtar. Det blev shotar hit och dit och efter ett tag började alla killarna strippa och fick nästan mig till att också göra det men tack och lov har jag fortfarande lite vett kvar i huvudet när jag har druckit så jag lät bli.” Sa hon och skrattade själv åt det hon just berättat. Jag blev nästan lite avundsjuk att jag missat det, jag hade också behövt ha lite kul och bara släppa allting, men det kanske kom fler gånger.
”Jaså, då var du in heaven så att säga?” Sa jag och skrattade till och blinkade mot henne.
”Så kan man ju uttrycka det, haha. Det hände en annan sak också som var så jävla pinsam, och jag vet inte om jag ens vill möta Justins blick idag…” Sa hon och blev alldeles röd i huvudet.
”Vad hände?” Sa jag med en förvånad blick.
”Först så stod vi och dansade och det blev liiiiiiite för intimt kanske, och utan att jag tänkte mig för så skrek jag ut: du är så jäääääävla snygg! Och han sa samma sak tillbaka till mig och vi fortsatte dansa. Men inte nog med det, senare när killarna hade somnat och bara jag och Ryan var vakna så hade vi då ja, hrm, ehm… sex… och vem tror du vaknar då om inte Justin såklart. Det var så jääääävla pinsamt. Jag ska aldrig mer dricka i dem här killarnas sällskap, aldrig!” Hon gömde sitt ansikte i sina händer och gav ifrån sig ett låtsas gråt och jag kunde inte hålla mig utan brast ut i världens skratt.
”Vilken pedofil du är Julia, går på killar som är mycket yngre än dig själv. Men det var fan inte det värsta, det värsta är ju att han vaknade när du och Ryan, ja… jag vill inte ens tänka mig det.” Sa jag och gav ifrån mig en äcklande blick mot Julia.
”Jag veeeeeet, det funkar ju inte alls… jag är ju nästan en gammal gumma gemfört med honom och han visste inte riktigt vart han skulle ta vägen när han vaknade. Istället för att göra det så pinsamt så slängde han en kudde på oss och sa att vi gjort honom blind för resten av hans liv.” Hon hade en bekymrad blick och kollade på mig för att försöka få med mig på hennes sida, vilket inte riktigt funkade utan istället fortsatte jag bara att skratta och ge henne jobbiga retsamma blickar.
”Oh, jag vill inte ens tänka på det… stackars Justin. Förresten, var han borta och knackade på vårt rum?” Sa jag frågande.
”Ja, han ville jättegärna att du skulle komma… men du låg förmodligen och sov när han var där. Just de, det får jag ju inte glömma… Justin och Selena är inte tillsammans längre. Han hade tydligen ringt henne igår när dem kom tillbaka till hotellet och då hade hon sagt till honom att hon inte tyckte det funkade längre, och eftersom han känt samma sak så sa han vad han tyckte och det slutade med att dem slängde på luren i örat på varandra. Drama säger jag bara.” Sa hon och skrattade.
”Ojdå, ja… men han mådde ju inte speciellt bra av det så det var väl kanske lika bra.” Sa jag och försökte verka normal, men i själva verket var det något i mig som blev glad över att det var slut mellan dem. Det var ju faktiskt sant, han mådde inte bra av det förhållandet.
När vi satt där och pratade i morgonsolen så öppnades plötsligt balkongdörren och ut genom den kom en trött Justin… i bar överkropp? Jag kunde inte hjälpa det men jag satt bara och stirrade på honom.
”Jävlar, morgonpigga tjejer.” Sa han och log mot oss samtidigt som han sträckte på sig och gäspade.
”Äh, det är bara ni som sover länge.” Sa Julia och tittade generat ner på sina fötter.
Jag själv satt bara tyst och visste inte vad jag skulle säga. Jag tyckte att hela sms grejen mellan mig och Justin igår hade varit lite pinsam och jag visste inte vad han tyckte, men det kändes inte bra.
”När kom du hit Taylor? Vad jag minns så var inte du här när vi gick och la oss igår?” Sa han och försökte få ögonkontakt med mig, men istället kollade jag ut över New York och suckade.
”Nä, jag kom hit imorse.” Sa jag stelt och gav honom inte en blick. Hela situationen var väldigt stel, men det verkar inte som att han hade några problem med det han hade smsat igår. Jag kände att både Julia och Justin nu kollade på mig, jag vände mig mot Julia som hade en frågande blick.
”Ditt humör gick från här uppe till här nere på tre sekunder…?” Sa hon.
Var hon tvungen att säga det nu när Justin var här? Klart han skulle fatta att det hade någonting med honom att göra och det skulle bara bli pinsamt. Jag såg hur han kollade på mig frågande och gick sedan in på rummet.
”Tack, det där gick ju jättebra.” Sa jag och log sarkastiskt mot Julia som fortfarande satt frågande.
”Vaddå, vad har jag nu gjort?” Sa hon och gav mig en konstig blick.
”Lite awkward stämning kanske… han skickade konstiga sms igår och verkar inte alls bry sig idag om att det var ganska pinsamt… jag menar, så snabbt kan han ju inte komma över Selena?” Viskade jag.
”Vad skrev han?” Sa Julia nyfiket.
”Han sa att han tyckte jag var vacker i gårkväll på konserten och när jag inte tog det seriöst och sa till honom att han inte fick glömma Selena så sa han att det var sant och att det nog var slut mellan dem. Hela situationen kändes väldigt konstig, för jag ser inte alls Justin på det sättet.” Viskade jag igen. Jag var rädd att han skulle höra eftersom han var vaken och det skulle bara bli ännu pinsammare.
”Wow, haha… Han var ju rätt på det igår men som man brukar säga, det man säger när man är full brukar man oftast mena. Så vem vet, han gjorde kanske de?” Sa hon och höjde på ena ögonbrynet.
Jag suckade och kliade mig i håret. Inifrån rummet hörde vi Ryan skrika att Julia skulle följa med till Mc Donalds och köpa mat. Hon reste sig upp och gick in till rummet, jag stannade kvar och tyckte det var skönt att bli lämnad ensam för en stund. När jag hörde att dörren smälldes igen och det blev tyst så gick jag in på hotellrummet för att gå på toa. När jag precis skulle öppna dörren till toaletten hörde jag någon hosta till från sovrummet. Jag vände mig om och där låg Justin på sängen med sin telefon. För att inte göra situationen pinsam gick jag in till honom och satte mig på sängen mitt emot.
”Bakis idag?” Sa jag och log mot honom.
”Mmm, en aning… men det är min vilodag idag så.” Sa han nonchalant utan att kolla på mig.
”Chill ju, men jag ska inte störa dig så jag går tillbaka till vårt rum.” Sa jag och reste mig upp.
”Nej, stanna… jag tror vi måste snacka.” Sa han och reste sig upp och kollade på mig.
Jag vände mig om mot honom och gick tillbaka till sängen och satte mig.
”Ehm, jo… igår… alltså smsen, jag menade det jag skrev, men jag menade kanske inte riktigt på det sättet… jag vill inte att du ska få fel uppfattning, jag menar, jag och Selena gjorde slut igår och det är ju inte så att jag släpper henne direkt, jag älskar henne fortfarande och det kommer ta lång tid innan jag kommer kunna släppa det. Men det känns bra att jag har dig att snacka med i alla fall.” Sa han och kollade mig djupt i ögonen samtidigt som han såg ganska bekymrad ut. Tack och lov hade han sagt exakt det jag hoppades på att han skulle säga.
”Phu, jag hoppades på att du skulle säga det.” Sa jag och log mot honom.
”Bra, så är det ingen awkward stämning mellan oss då?” Sa han och smålog.
Jag skrattade till och skakade på huvudet. Han började också skratta vilket var en lättnad.
”Så, hur blev det att du och Selena gjorde slut igår helt plötsligt?” Sa jag frågande.
”Jag pallade inte mer, det bara slog till i huvudet och jag hade planerat allt jag skulle säga och så, men hon hade tydligen också gjort det och sa i princip det jag skulle ha sagt till henne. Men det slutade ju kanske inte så bra, vi började tjafsa för hon drog upp en massa gammalt, så jag la på luren istället. Jag behöver inte ta den skiten från henne nu längre när vi inte är tillsammans.” Sa han och kollade ner på sina händer samtidigt som han gav ifrån sig en tung suck.
”Tänk positivt istället, nu slipper du tänka på att det ska bli problem mellan er två, för nu är hon ute ur bilden.” Sa jag och log mot honom.
”Jag borde ha dig som min positiva coach som hjälper mig att komma över Selena.” Sa han och skrattade till.
”Haha, klart jag ställer upp på det!” Sa jag ironiskt och skrattade med honom.
”Nej, men seriöst… du måste hjälpa mig att tänka positivt.” Sa han och såg allvarligt på mig.
Jag log mot honom och sträckte ut min hand för att skaka den med hans och han gjorde samma mot mig. När vi skakat händerna började vi båda två skratta.
”Du är ganska bra, du vet det va?” Sa han och log ett brett leende mot mig.
”Jag vet.” Sa jag och gav honom en retsam blick.

Dem andra hade kommit tillbaka och det bestämdes att vi allihop skulle hitta på något tillsammans ikväll. Det är vilodag för killarna ända fram till söndag då dem ska åka hem så vi tänkte att vi skulle festa till det lite. Ryan, Julia och Dan gav sig iväg för att handla dricka medan jag, Justin, Ryan och Chaz stannade kvar på hotellrummet. Dan var lite skeptisk till det hela och var rädd att Scooter eller Pattie skulle komma på oss, men galen som han är så hade Ryan bara viftat med händerna och sagt ”Det lööööööser vi.” Vi alla hade skrattat och dem hade gett sig iväg.

”Jag går till mitt och Julias rum, jag måste byta kläder och duscha.” Sa jag och reste mig upp från soffan som vi alla fyra satt och trängdes i. Killarna sa hejdå och jag gick iväg. När jag kom in på mitt och Julias hotellrum gick jag direkt fram till sängen där jag lagt min mobil. Jag hade ett missat samtal från mamma, jag slog hennes nummer och ringde upp.
”Ja det är Katherine.” Sa mamma och lät en aning trött.
”Hej mamma.” Sa jag glatt.
”Hej min älskling, jag har försökt få tag på dig men du svarade inte. Har ni det bra?” Sa hon stressat.
”Jadå, vi har det jättebra. Hur mår du och Leo?” Sa jag med en frågande ton på rösten.
”Jo, med mig är det bra. Men… jag ville egentligen vänta att säga det till dig eftersom jag inte vill förstöra den sista tiden du har kvar i New York… men Leo är inlagd på sjukhuset nu igen. Han får troligtvis komma hem på söndag då du också kommer hem. Men oroa dig inte, läkarna vet vad dem gör.” Sa hon och försökte ha en så lugn röst bara för att inte stressa upp mig.
”Men… vad har hänt?” Sa jag och kände hur gråten satt i halsen.
”Han svimmade när han skulle gå ned för trappan igår kväll, läkarna kunde inte riktigt säga vad det var. Men dem tror det kan ha berott på att han glömt ta sin medicin.” Hon lät ledsen.
En tår föll nedför min kind och jag kände hur jag bara ville gråta ut. Det kändes inte bra att något sådant här hände när jag inte var hemma. Jag kunde inte finnas där för Leo då och stötta honom. Jag ville bara sätta mig på nästa flyg hem bara för att få vara med min lillebror.
”Gumman, du ska inte tänka på detta nu. Du ska ha the time of your life, de sista dagarna nu. Leo och jag klarar oss, han har vaknat och är pigg som aldrig förr. Men läkarna vill ha honom kvar bara för att vara säkra på att det inte kommer hända igen.” Sa hon lugnt.
Jag tog till mig det mamma sa och skakade av mig alla negativa tankar och tänkte istället att Leo vill att jag ska ha kul och inte tänka på det negativa. Han hade lärt sig det av mig antar jag.
”Okej mamma, jag älskar dig! Och hälsa Leo att jag älskar honom också.” Sa jag med ett leende på läpparna. Jag kunde känna hur mamma log tillbaka genom telefonen.
”Jag älskar dig också mitt hjärta och Leo hälsar att han saknar dig och att han älskar dig.”
Tårarna som nu kom var inte sorgsna, det var glädjetårar.
”Jag saknar honom också, mer än han kan ana. Jag ringer på söndag innan vi går på planet. Hejdå mamma!” Sa jag och lät skrovlig på rösten på grund av att jag grät.
”Hejdå min älskling.” Sa mamma med en glad röst och lade på luren.
Jag reste mig upp från sängen och gick in på toaletten. Jag torkade bort tårarna och tog av mig mina kläder och ställde mig i duschen. Jag lät vattenstrålarna smeka min kropp och det kändes skönt att känna den varma ångan välla upp runt om mig. När jag kom ut från duschen var jag tvungen att ta med handen på spegeln för att torka bort all fukt som samlats på den. Jag satte upp håret i en turban med handduken och tog en annan handduk runt om kroppen. Jag öppnade dörren och av ren reflex skrek jag till vettskrämt. ”AAAAAAAAAAAH!” Jag stod där nästan halv naken med chockad blick.
”JUSTIN, VAD GÖR DU HÄR?” Sa jag nästan lite irriterat men chockat.
”Woooooooooow, shit… ehm… asså… Julia hade glömt sin nyckel på vårt rum och Ryan och Chaz skulle gå till sitt rum och duscha och jag fick tråkigt så jag tänkte att jag kunde komma hit, jag trodde du skulle vara ombytt när du kom ut från toaletten men tydligen inte. AH!” Sa han snabbt och blev alldeles röd i huvudet och kollat runt i rummet på allt förutom mig.
Jag gick fram till min resväska och plockade fram mina kläder jag skulle ha på mig sedan gick jag tillbaka in på toaletten och låste dörren. Jag stod där tyst ett tag och försökte spela om allt i huvudet som precis hänt och utan att ens egentligen vilja det så började jag skratta lite tyst. Det hela var ju bara så komiskt, jag hade stått halvnaken framför Justin och hans min som han gett ifrån sig var ju bara så otroligt gullig, han hade verkligen inte vetat vart han skulle ta vägen.
Jag satte på mig mina kläder vilket var ett par svarta tighta jeans som var höga i midjan och till dem blev det en spetsbody. Jag borstade ut mitt hår och öppnade sedan dörren där jag möttes av en fortfarande chockad Justin. Han kollade på mig och såg en aning lättad ut då.
”Förlåt för det där innan, jag lovar att varna dig nästa gång, så lär vi slippa såna pinsamma moments.” Sa han och rynkade pannan samtidigt som han pekade på mig.
”Du skulle sett din min, det roligaste jag sett på länge” Sa jag och skrattade till samtidigt som jag gick fram till honom och puttade till honom på axeln.
”Äh, du är inte den första jag sett.” Sa han och blinkade till mig.
”Jaså, du är en sån där hallick eller?” Sa jag ironiskt.
”Jaja, lätt! Du får gärna bli min bitch om du vill.” Sa han och blinkade ännu en gång.
”Jag har redan min pimp, sorry dude!” Sa jag och skrattade till.
Han skrattade med mig och reste sig upp.
”Fint rum ni har förresten. Lite mindre än vårt men ändå lagom för er.” Sa han och jag kunde knappt hålla mig för skratt när jag märkte att han sa det bara för att få något annat att prata om.
”Ja, visst är det. Jag ska bara gå och föna mitt hår och sminka mig.” Sa jag med en fake förvånad ton på rösten. Jag gick in på toaletten och fönade mitt hår vilket inte tog så lång tid. Mitt hår var rakt oavsett vad jag gjorde med det så jag slapp platta det. Sminket gick snabbt att sätta på och sen var jag klar. När jag kom ut låg Justin i sängen och kollade på tvn som han hade satt på. När han såg mig kollade han snabbt och sen tillbaka på tvn och låtsades vara oberörd.

 

Justins version.

Wow, jag hade inte riktigt tänkt på det innan. Men Taylor var verkligen grymt snygg. Men jag skakade snabbt av mig tankarna eftersom jag inte ville visa att jag tyckte det. Hon var allt det som Selena inte var och så mycket mer. Hon är snäll, hon bryr sig om andra, hon är rolig, hon är snygg och en massa annat. Mitt i mitt tänkande hörde jag långt borta någon som ropade på mig.
”Justin?” Skrek Taylor högt.
”Ja?” Sa jag och kollade glatt på henne.
”Ska vi gå eller? Klockan är redan åtta.” Sa hon och skrattade och började gå mot dörren.
Jag reste mig upp ur sängen och stängde av tvn. Jag gick efter henne ut i korridoren. När vi kom till vårt rum hade Ryan, Julia och Dan redan kommit tillbaka och dem såg ut att redan ha krökat lite. När vi kom in hälsade dem alla tre glatt på oss och Julia gav oss en frågande blick, men jag såg att Taylor skakade på sitt huvud och Julia mimade okej tillbaka och pustade ut. Jag skrattade till för mig själv och lade sedan märke till den lugna musiken dem hade på, på högtalarna. Jag gick bort till datorn och bytade låt, det fick bli Pass out med Tinie Tempah. Julia gav ifrån sig ett wow och reste sig upp och började dansa. Jag skakade på huvudet och kollade på Ryan som satt och bara kollade på Julia som att hon var det enda vackra han sett i sitt liv. Taylor kom fram till mig och höll ett litet glas med någonting genomskinligt i. ”Kom igen nu din mes.” Sa hon och skrattade och direkt därefter svepte hon sitt glas. Jag skrattade åt henne och svepte också mitt. Av ren reflex gjorde jag en min som visade att jag tyckte det var starkt. Det måste ha varit ren vodka, vilket inte var min favorit direkt.

Efter ett tag kom Chaz och Ryan också och det var då det hela verkligen drog igång. Dem killarna, mina bästa vänner, vet verkligen hur man får igång människor på en ”fest”. Det här var ju kanske inte direkt en fest, men något liknande var det ändå. Vi körde shot spel efter shot spel, och ovanpå det blev det en massa öl. Efter ett tag kände jag hur drickan verkligen satt sig i huvudet på mig och jag märkte att den troligtvis hade gjort det på alla andra också. Ryan, Chaz och Taylor hade ställt sig upp och börjat dansa samtidigt som dem sjöng till Kings and Queens med 30 Seconds To Mars. Ryan och Julia satt bara och gosade med varandra och där satt jag själv på en stol och bara stirrade. Jag började tänka på Selena och undrade vad hon gjorde just nu, jag kände en saknad inom mig, en saknad som bara ville hålla om henne och säga att jag älskade henne och som hoppades på att allt bara kunde bli bra framöver. Jag ville nästan ta upp min mobil och ringa henne och be henne om en andra chans. Men precis när jag skulle trycka på hennes namn och ringa upp henne så ångrade jag mig. Jag kom och tänka på det Taylor sagt innan idag, om att hon nu var ute ur bilden och att jag då slapp tänka på de problemen som jag och Selena alltid har, och det fick mig att le. Det fick vara slut nu, inget mer Selena, aldrig… Jag reste mig upp och gick bort mot datorn och bytade låt. Jag bytade till Dynamite med Taio Cruz och alla började sjunga till den. Taylor stod mellan Ryan och Chaz och dansade och hon såg glad ut… jag kan inte minnas att jag hade sett henne så glad och aldrig hade jag nog sett henne skratta så mycket. Om man inte räknar med första gången jag såg henne. Inte trodde jag att det skulle utvecklas till att hon nu känns som min bästa vän, bortsett från Ryan och Chaz då. Jag märkte efter ett tag att jag stod och kollade på dem tre dansandes och jag skakade på huvudet för att komma ifrån mina fylletankar. Jag blev alltid så djup när jag hade druckit?


Kommentarer
Postat av: Olympia

Hahah, skiit najz novell ju! :D <3

2011-06-12 @ 18:49:03
URL: http://jamais.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0