MMA.

Som ni nog alla vet så är det MTV Movie Awards klockan tre inatt. Och jag sitter bänkad framför tv'n, med cola och datorn i famnen. Jag har bestämt mig för att inte somna, och jag tackar gud för att det inte är någon skola imorgon, annars hade jag varit en vandrande zombie. Jag hade tänkt att under tiden som jag väntar på att det ska börja så kan jag ju ladda upp några kapitel.

Och det skulle vara väldigt gulligt med någon enstaka kommentar om hur ni tycker storyn är, om det är någonting jag borde ändra, eller om det är något ni skulle vilja läsa mer av? Isåfall så får jag skriva det i de nyare kapitlena. Jg har ju redan skrivit kapitel upp till 34 tror jag, det är därför jag lägger in kapitel så ofta. Men det hade varit awesome att få veta eran åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0