I'm back.... for a little while.

Hej på er allihop! (ni som fortfarande har orken att titta in här då och då). Jag har nu i två dagar suttit och streckläst min egen novell, lite geekigt men strunt i det. Detta har nu resulterat i att jag på något sätt fått lusten tillbaka, min egen novell har inspirerat migoch jag känner mig nu taggad på att starta på en ny novell. Det känns som att det gått lite för lång tid för att jag ska fortsätta på den förra novellen och jag hoppas det är okej för er att jag börjar på en ny? Det har nu gått ett år och jag känner att jag mognat mycket, jag har varit med om en del grejer som gör
att jag har mycket mer erfarenheter av livet, jämfört med vad jag hade för ett år sedan. Jag hoppas fortfarande några av er finns kvar här och kommer uppskatta att jag återigen börjar skriva. Det är ju nu jullov vilket gör att jag kan skriva lite då och då, när jag känner för det. Dock när skolan börjar så kommer det inte bli lika mycket eftersom jag bombaderas med läxor 24/7.
 
Men jag hoppas detta ska lösa sig på ett och annat sätt. Ett första kapitel på min nya novell kommer dyka upp här sent ikväll hoppas jag. När ni läst detta inlägget kan ni ju gärna kommentera så att jag ser att några av er fortfarande håller hoppet uppe.
 
Puss&kram!
 

Kommentarer
Postat av: Marielle

You have no idea how glad I am right now... U made my Christmas! :) men jag skulle jätte gärna vilja läsa slutet på den du har skrivit, jag ÄLSKAR den novellen. Även om en ny blir bra. Men du villa ha våra åsikter. Jag har läst din novell minst 5 ggå.. :)

Välkommen tillbaka.. :)

Svar: Oh så roligt att veta att det fortfarande finns någon som tittar in här då och då. Jag funderade på om jag skulle skriva ett slut på den gamla novellen, men jag känner bara att jag passerat förbi den om du förstår vad jag menar? Jag vill ha en nystart, alltså en ny novell. Jag förstår för er som jättegärna vill ha en fortsättning på den förra, men jag måste tyvärr göra er lite besvikna då. :(
stuckinthebieberstory.blogg.se

2012-12-23 @ 19:50:49
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se
Postat av: Becka

Detta gjorde just min dag mycketmycket bättre! :) Tror det kommer bli bra med en ny novell men det hade varit grymt kul att få ett slut på den andra eftersom att det inte finns ord för hur bra den är!

2012-12-23 @ 21:25:07
Postat av: Victoria

OMG YES YES YES YES! Tack gode gud, jag har läst många noveller i mitt korta liv, men fan du är bäst, helt klart, sen förtsa kapitlet på denna novellen har jag älskat allt du har skrivit, tack gode gud att du började igen, tack min herre!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0